Well daddys´ girl learned fast all the things he couldn´t say.

 

On the streets where you live girls talk about their social lives.

They are made of lipstick, plastic and paint, a touch of sable in their eyes.

 

All your life all you´ve asked when´s your daddy gonna talk to you.

You were living in another world trying to get your message through.

 

You know she´s like the lights at nights on the neon broadway signs.

 

Tämä on kyllä sunnuntaiden sunnuntai. Tulin todella apaattiseksi kun katselin taas koulujuttuja. Opiskelu on välillä niin ahdistavaa. Nykymaailmassa pitää opiskella peruskoulun jälkeen vähintään 7 vuotta jos haluaa joksikin muuksi kuin datanomiksi tai ravintolakokiksi.

Haluaisin lisää lääkkeitä. Silloin kaikki onnistuu. Olen onnellinen, kylmä, rauhallinen ja saan kaikki asiat hoidettua. Koulu menee hyvin, nukun tarpeeksi, enkä ole väsynyt tai nälkäinen lainkaan.

Musta tuntuu, että joka paikassa, jossa olen käynyt viimeisen viikon aikana, on joku verinen jälki jossain. Olen onnistunut kolhimaan itseäni aika tavalla. Olen nykyään aika itsetuhoinen aina, jos olen viettänyt illan jossain paikassa, jossa on paljon ihmisiä ja jossain vaiheessa ketään ei enää huomioi toisiaan.

Loppuloma on ollut todella onnistunut ja kiva, luojan kiitos, sillä alkuloma oli aika turhauttava osittain. Itseasiassa melkein koko ajan. Olen oikeastaan aika yllättynyt siitä, kuinka paljon on vielä tuttuja muissa kaupungeissa. Tai siis kuinka hyviä kavereita. Olen elänyt vajaa viikon muiden rahoilla ja se ei ollut tarkoitus. Ei sitten lainkaan, sillä tämän ei ollut tarkoitus olla lähellekään -stay-alive-or-die-trying- trippi. Niitäkin kun satun harrastamaan.

Haluaisin kertoa koko tarinan tässä ja nyt, mutta tuntuu, etten pääse aamulla mihinkään, jos jatkan vielä.