Mulla on kai liikaa pakkomielteitä. Ne vie liikaa aikaa mun ajatuksilta. Ne ovat tavallaan hyviä, tavallaan huonoja. Ne ovat rasittavia.

Mä kyllästyin tohon Kaisaniemijuttuun.... koska en voi ikinä tietää millon on nyt hyvä ilma ja millon olis töitä. Vasta joskus kyseisen päivän aamuna voi tietää varmaksi, ja silloinkin jos menen sinne ja ei ole asiakkaita ei kannata pitää auki. Siispä pakko hankkia muuta/muutakin työtä pian, sillä oikeasti tarvitsen rahaa vuokran maksamiseen. Nyt menen jonkin pikasafkamestan työhaastatteluun. Ihan sama. Pakko vain jotakin tehdä. Iltavuoro olisi 16.30-22.00 Jos sen tekisi 2x ja sunnuntait, eläisin. Mitähän tästä kesästäkin tulee...? Ja mun suunnittelema Kontula-yksiö vietiin ilmeisesti jo. HOAS ei toimi tarpeeksi usein. Miten ne voi kuvitella että joku pystyisi soittamaan niille, jos niiden puhelinpalvelu on auki 9-16.00 arkipäivisin?

Tuntuu lihavalta, kun on kipeänä. Ei voi liikkua. Joku angiinalta-tuntuva. Sattuu.

Pelottavaa kun joku tuttu näkee sut jossain, mutta sä et nää sitä ollenkaan? Oltiin Rodin ja Rosan kanssa tarkoituksenamme mennä katsomaan Arkia Kampinaukiolle, mutta ne oli peruuttanut. Se oli turhauttavaa, sillä olin turhaan venannut kolme tuntia kaupungilla lukien  Seitsemää veljestä.

Huomenna on UFF:ella euron päivät. Pitäisi jaksaa mennä.