Tämä menee välillä varsin naurettavaksi. Mua on nyt piikitetty suoneen niin paljon, että en varmaan pysty enää yhteenkään verikokeeseen ennen kuin noi vanhatkin arvet nyt edes paranisi. Olin siis eilenkin verikokeessa taas uuden anemiaepäilyn takia. Hemoglobiini on mulla normaalisti kyllä ollut niin korkea, että joissakin urheilukisoissa ei saisi edes osallistua. Eli se on ollu päälle 160 alkujaan, mutta silloin keväällä kun pyörtyilin se oli laskenut 115... Nyt tällä kertaa se olikin taas 150. Anemianhan syy ei siis välttämättä ole alhainen punasolujen määrä veressä, vaan se saattaa olla myös niiden vääränlainen rakenne tai imeytymishäiriö jne. Joka tapauksessa nyt siitä oli selvinnyt ainakin sen verran, että mun veri on liian ohutta ja siihen liittyy kai jotakin. No, ei tässä mitään vielä, mutta nyt ne on ihan varmoja siitä että mä kuulemma otan omaehtoisesti jotain verenohennuslääkkeitä. Siis mitä helvettiä? Siis verenohennuslääkkeet on vaan sellasille vanhuksille, joiden veri on muuten niin paksua, että se aiheuttaa tukoksia. Mitä ideaa mun olis vetää jotain ohennuslääkkeitä? Ja ehkä vielä häiritsevämpään mun mielestä on se, että mistä ne muka heti alkujaan on voinut keksiä että mä muka omaehtoisesti kuulemma vedän jotain ylimäärästä?

Niin ja kertoo kyllä taas jotain tosta Kivikon terveysaseman tasosta... Tänään soitin sinne, että tarvitsisin uuden ajan ja uudet antibiootit. Vaihteeksi siellä ei ihme ja kumma taaskaan ollut aikoja... Mutta sitten sanoivat, ettei voi antaa reseptiä ennen kun näkee potilaan. No joo, ei mikään yllätys, sittenhän niitten on pakko antaa mulle edes joku vartin aika? Mutta juu ei, ne soitti uudelleen ja sano ettei jaksa ottaa enää ketään sinne (kello oli siis kahdeksan aamulla)... Eli voi laittaa sittenki mulle reseptin tulemaan. Ja laittoi Doximysinin... Eli mitäs helvettiä näin jälleen kerran taas? Ei tollasia anneta niin vaan... mutta se ei sitten varmaan oo mun ongelma.

Some people got a chip on their shoulder

An some would say it was me

 

Just a ´urching livin´  under the street

I´m a hard case that´s tough to beat

I am your charity case

So buy me something to eat

I´ll pay you another time

Take it to the end of the line

 

Guess I needed sometime to get away
I needed some piece of
mind
Some piece of mind that'll stay
So I thumbed it down to Sixth and L.A.
Maybe a Greyhound could be my way

Police and Niggers, that's right
Get out of my way
Don't need to buy none of your
Gold chains today

I don't need no bracelets
Clamped in front of my back
Just need my ticket; 'til then
Won't you cut me some slack