"Mutta ei enää" Jaahas noniin. Kai se tiedettiinkin. Joskus mutta ei enää. Ja on nähty juu, aivan varmasti on, niin mäkin sut.

Oon kuulemma "vitun sitkee muija" että joo kiitti vaan. Mistäs arvasitkaan että juuri tän mä oon aina halunnu kuulla.

 

(LABORATORIOLAPSI)

Kipinöitä kesäyössä
Katu lasinsirpaleissa
Eikä se nuorempikaan
Ollut paha luonnostaan
Mut järki ei aina vaan toimi

 

(ENDOGEENISIA PROSESSEJA)

Suuret maailman meret
Ovat nousemaan päin
Se johtuu siitä et jäätiköt sulaa
Lehdessä sanoivat näin
Mä en tiedä näistä mitään

 

(SISÄINEN SOLARIUM)

Itse olen lähdössä etelään
johonkin kauas lämpimään,
enkä takuulla säästä missään
mutta ne kersat - ne saa jäädä pakkaseen
ne seiniin piirtelee ja kusee hissiin

 

(RAPPIOLLA MINÄKIN)

Enkä vähään aikaan ollut pystynyt nukkumaan
Lääkkeeksi vaivaan määräsit liikkuvaa maisemaa
Täällä on kylmä ja minä olen nälkäinen
Kerro miten äiti voinut on
Hän onko vielä ollut onneton

 

(ENKÄ EDES RAKASTUNUT)

Hän tahtoo ajaa uutta autoaan
Sen varovasti henkiin herättää
Ulos kaupungista kiihdyttää
Eräs kavereista on kaupunkilainen
Vois vaikka muuttaa luokse sen

 

 

Niin päätit lähtee ennen kuin lyöt,

pakkasit meikit, ketjut ja vyöt,

ja keskeneräiset kirjoitustyöt.

 

*Huhu kertoo, että hoo ii veen se olis saanut vaimoltaan, mutta kukaan ei kysy suoraan.