Mom and dad got me buying whiskey.


"I gotta get out of this place".


<How could you say that I never needed you?>
<I just didn´t.>


And I´m a black rainbow
I´m the ape of god
I got a face that´s made for violence upon
I´m a teenage distorion
survived abortion
a rebel from the waist down

-
Avaan oven omalla avaimella. Vieras nainen.
"Kuka vittu sä oot?" se kysyy.
"Mä oon asunu täällä viistoista helvetin pitkää vuotta. Väitätsä ettet tiedä, kuka mä oon?

Astun eteiseen. Kaksi epämusikaalista vierasta lasta soittamassa pianonani. Mun pianoa.
"Älkää sotkeko sitä."

Nousen rappuset ylös yläkertaan. Mun sänky, jonka vieressä kolme patjaa.
"Ne nukkuu täällä joskus", hän toteaa.

"Tänään katsoin videoita, joissa olit kolmivuotias. Itkin tunteja ja tiedätkö, tulen itkemään vielä vuosia".


Btw... Iron Maiden with the right vocalist Paul D´ianno, was amazing. Fucking a why couldn´t I see them live in those years?




I WANNA THANK YOU MAM
I WANNA THANK YOU DAD
FOR MAKING THIS FUCKING WORLD TO A BITTER END.