Joskus (=aina) vain kaipaan oikeita ystäviä - enkä niitä muita. En arvosta ihmismassaa. Miksi?

Surkuhupaisuus. Aamulla tämä onneksi meni ohi (onneksiko vai epäonneksi?)

 

Amphetamins for the boys,

Crusifixes for the ladies.

 

Your sex and dope is all that were fed,

So fuck all you protests and put them to bed.

 

Feeling: Depressed, dazed, confused... (sleepin´ wide eyes open).

 

My eyes seek reality, my fingers seek my veins.

And I just can´t bear to see, what I´ve let me be,

so wicked and worn.

 

 

 

 

Ehkä aika sanoa muutama asia suomeksi, jolloin varmistan, että kaikki haluamani henkilöt ymmärtävät:

A) En ole HKL:n yleinen matkaopas. On eri asia, jos hinnasta sovitaan. Niin, ja missä kiitos?

B) En voi tuhlata aikaani jatkuvasti, en rahojani. Ellei ole motiivia tulla, en tule. Painukaa helvettiin.

C) En ole aikeissa tulla mihinkään sen takia, että joku muu vain tahtoo unohtamansa takaisin. Tule hakemaan, jos on tarpeeksi tärkeä. Yksikin hyvä syy, miksi vaivautuisin? En tunne sellaista moraalia, joka velvoittaisi tekemään tämän. Kertokaa, jos keksitte. Painottaen sanaa, "keksitte".

 

"Her life is lived entirely on impulse, for pleasure and for kicks."

"Even though I don´t like her look nor her personality, I just love the way she´s losing her life."

"Hahah... oh well. They call her bulldozer speech demon without distractions of hope."

 

<What wicked thing to do?>

<It´s strange what desire makes foolish people do.>

<Oh well I never thought she could get down like this... Charlie, how your angels get down like this?>

<Hahaha, you know Tommy. They are angels.>

 

 

Not a single word ´bout angels, but I am the artist so adore me.