Ja minä nauran kaikille niille, jotka itkevät onnesta.

Nauran niille, ketkä kertovat perheestä; "Tuskaa, kivuliasta yhtä kaikki eläminen! He maksavat minulle vain kaiken mikä on tarpeen! Voitko kuvitella?"

Mitäänkö et ole ilmaiseksi saanut - etkö niin mitään?

Et yhtään mitään - Miten säälittävää?

 

Se ei pidä mun mieltymyksistäni. Se ei pidä siitä, että mielestäni kaikki maailman ylikorostetut ihmissuhteet on traumakimppasuhteita ja siitä, että kaipaan liikkuvaa maisemaa jatkuvasti. Se on itse alistunut pakostakin elämään muiden ehdoilla. Se syyllistää mua, koska en syö hiilihydraatteja. Se valittaa, mihin vatsani on taas kadonnut, ja miksi vieläkin itse kärsii selkävaivoista? Niin, mitä ihmettä! Ja miksi kohtelit poikaa niin kaltoin - eikö hän ansainnut muuta? Voin kertoa, että totisesti hän ei ansainnut mitään muuta. Ja miksi - olit siellä heidän kanssaan? Ja miksi he kaikki muut olivat yli 20-vuotiaita, ja sinä ainoa teini-ikäinen? Missä ne muut kaverit ovat? Ja miksi lähdet yksin? Minusta tuntuu, että olet yksinäinen. Siksi, että minä olen yksin ilman sinua.

(Hän toivoo, että olisin ja palaisin)

 

Every day is exactly the same

There is no love here and there is no pain

Every day is exactly the same

 

I can´t remember how this got started

- but I can tell you exactly how it will end.