"Mä nyt olen kai ainoa täällä ketä osaa mainiosti käyttää tota hellaa..."

"Tarun vieraat nyt aina nääntyvät nälkään kyseisestä syystä."

 

Jospa vaikka olisikin olemassa sellainen syy kuin vaikka moraali, joka ei velvoita mua ruokkimaan ketään hyvän päivän tuttuja, jotka vain yöpyy täällä. Miksi tekisin niin ja alistuisin jälleen hyväksikäytetyksi? Kyllä mäkin vanhempieni rahoilla kruisailisin.

Toisekseen, en harrasta syömistä vain syömisen takia. Ja voi kyllä, osaan kyllä kokata, arvaatko kuinka hyvin?

Vihaan itsetuntoasi, mutta en haluaisi murskata sitä.

 

Ja lisäksi:

Oletkos piirileikeissä ollut? (=Kurssi kalliossa, joka on vapaaehtoisesti valittavissa)

En... enkä varmaan ole menossakaan. En tarvitse siitä kurssia.

Olitko viime vuonna?

Jooh olin mä harkoissa, mutta en juhlissa...

Missäs onnistuit lusmuilemaan?

Tossa osastolla vähän joo. Ei mitään ongelmia.